ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

درباره «منتقد سینما» آخرین فیلم «تارانتینو»

  • کد خبر: ۱۵۸۵۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
درباره «منتقد سینما» آخرین فیلم «تارانتینو»
به گفته «کوئنتین تارانتینو» آخرین فیلمش با نام «منتقد سینما» مانند فیلم‌های قبلی‌اش انتقام‌جویانه نخواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تارانتینو که در حال برگزاری تور معرفی کتابش با عنوان «تعمق در سینما» است، در بارسلونای اسپانیا به معرفی کتابش می‌پردازد.

در حالی که گفته شده فیلم بعدی و آخرین فیلم او با عنوان «منتقد سینما» پاییز امسال فیلمبرداری می‌شود و داستان آن در لس‌آنجلس سال ۱۹۷۷ خواهد بود، روشن شده که شخصیت اصلی فیلم نه یک منتقد زن که یک منتقد مرد سینماست.

تارانتینو منتقد مورد نظر را معرفی نکرده، اما گفته است: بله او یک منتقد واقعی است، اما شناخته شده نیست و داستان فیلم هم داستان انتقام نیست.

تارانتینو زمانی با نام مستعار جیم شلدون در وب سایت نیوبورلی مطلب می‌نوشت.

احتمال می‌رود منتقد مورد نظر تارانتینو ویلیام مارگولد باشد که در سال‌های پایانی زندگی‌اش وبلاگ خود را داشت و اشاره کرده بود تارانتینو از طرفداران پرشور نقد‌های سینمایی وی است، خود وی، اما از فیلم‌های تارانتینو متنفر بود.

ابتدا گفته شده بود شخصیت اصلی این فیلم قرار است زن باشد و این احتمال داده شد که پائولین کیل، یکی از تاثیرگذارترین منتقدان سینما که سال ۲۰۰۱ درگذشت این شخصیت باشد.

کتاب غیرداستانی «تعمق در سینما» نوامبر (آبان) گذشته منتشر شد و تارانتینو برای معرفی آن تور خود را از ۵ شهر بزرگ آمریکا یعنی لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو، پورتلند، آستین و نیویورک شروع کرد.

این کارگردان سال ۲۰۱۹ با «روز روزگاری در هالیوود» نامزد ۱۰ جایزه اسکار شد و در نهایت ۲ جایزه اسکار دریافت کرد. این فیلم بیش از ۳۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->